2009/07/09
今日 6 點放工返歸 7 點食飯 8 點3 出門口,9 點幾就到左機埸.......早得滯 tim ANA 個 check in counter 都未開.................有 d 無聊走去櫃員機攞 $ 。
都係重未夠鐘唯有坐係 counter 前面等,附近都已經有幾 group 人係道等緊,過左一陣就可以 check in ,check in 之後因為未試過係 T2 果邊入所以專程走去果邊 departure。
成條路都無人行只有我一個人.......入境處都係得我一個客。d 入境處職坐埋一齊吹水等收工。 oh BTW 我個相壞左影 d 相出嚟全部有橫間有時重好似鬼片咁,所以我有 d 相用電話影同影短片,真失敗![]()

過左海關之後要搭一程無人駕駛電車去 T1 ,要去遠 d 閘口既可以落車之後轉對面另外一線既無人駕駛電車。

入左禁區好彩 d duty shop 未收工可以行下睇下書打發時間。行得咁上下就去閘口坐下等上機,坐前面果機 3 8 係咁係度影相,真痳煩。一陣千萬唔好坐佢地附近。
終於上左機,有一行 3 個女仔但唔知點解佢地分開晒坐位....而其中一個就坐我隔離....所以另外一個想同我掉位.....不過佢個位又近樹尾又坐中間......我拒絕同佢掉位....咁佢再走去前面要求同佢另外一朋友隔離位果個人掉位......結果又食 lemon.....死死氣去返自己個位坐。
沒有留言:
發佈留言