2009/07/11
一心諗住坐定就開始瞓教....點知瞓唔到... 眼光光...... 唯有諗下行程打發時間。最後瞌左一陣就開燈食早餐.....個早餐有一粒燒賣一粒虾餃一個菜肉包一份伊麵一份沙侓,重有最好味既冷麵........yummy,ANA 既飛機餐比 JAL 好味好多。
食完早餐一直眼光光到目的地--東京,今次 land 之後唔洗轉 shuttle bus ,直接行去 immigration 就得啦。
攞完行李就離開禁區,出到去最後決定唔寄行李慳返 jpy1700 ,好~~~直接搭京急線 (係品川站轉 JR 山手線) 去酒店放底行李。我住 Vintage Hotel Shinjuku http://hotel-vintage.co.jp/index.html
新宿站 東口 出最近酒店


出閘前買個飯團一陣肚饑食......

到新宿都係 730 am .... 搭火車由羽田去新宿要一個鐘

係歌舞技町兜左一陣先搵到間酒店.... 放底行李食埋個飯團之後就搭 JR 中央線快速去吉祥寺..... 半個鐘就到左...即係 9 點.......又早得滯 tim..... 鬼咁眼瞓又無地方行 ......... 去老麥買杯咖啡
坐下又瞌下
....... 10點半正式出動

先去買一個牛肉球之後行下 PARCO 無買野....... 再去中央通果一面行發現有間買布既舖頭 d 布好 q 好靚架..... 不過我架壞鬼相機影唔到![]()

去高知屋買手信..... d 野都有 d d 貴但返嚟比我 〈味皇〉姪女食過話好味.... 我出發前佢話要好多糖做手信...... 所以今次買左好多 sweets.

呢個係高知屋既柚子味果汁超勁好飲 (原本 add 左 video 可以清楚見到支果個盧山真面目但唔知何解睇唔到,唯有 delete 左佢再 post 過 lee 張相,如果要睇得清就睇呢個 video http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=1636190)

行左中央通附近幾間小店都無心水.... 行返 0101 就買左半價 agnes b 銀包 ~~ 9450 yen 同門口大特賣買左 3 對襪 1 條毛巾 each JPY105.... 好抵玩

去埋隔離 円99 買 d 零食同糖手信 3 點離開吉祥寺...... 返到新宿去藥房買左 Sofina & 甲油.... 到酒店攞鎖匙..... 我個行李喼已經上左房 ..... 唔理 3 7 21 瞓陣先

你個喼同之前影個唔同嫁?
回覆刪除[版主回覆07/18/2009 10:13:00]我去 4 日啫用個細喼咋.....
我都係買左ana個package~住Vintage Hotel Shinjuku ~
回覆刪除不過就8月先出發~
未plan好有咩行程~期待你分享多d經驗~
p.s.我第一次去日本~唔知點係 羽田機場搭車去 Vintage Hotel Shinjuku ~可以詳細講講ma~thx~
[版主回覆07/18/2009 21:01:00]你睇呢個 http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6468741&extra=page%3D1 有詳盡介紹^^
My god. Is it the small size? Unbelievable. For me,. this should be for 7 days trip.
回覆刪除[版主回覆07/21/2009 20:49:00]去果時佢有 2/3 係吉架,返嚟至滿之嫲....