尋日收到 result 竟然 pass
個 marker 真係好人到痺
手鬆到不得了
Public Law 答得個果兩條
我都攞 just pass多一分
可以升 year 2 ~~~
但以咁嘅成績
唔洗諗pcll(就算想讀.....都不過係發下夢啫)
不過佢咁貴
唔讀就梗係慳返一大筆
恭喜哂呀![版主回覆07/26/2011 21:21:00]OH OH OH 多謝晒 要比茶茶食 d 好野與祝
圓咕碌: 真係替姐姐開心 , 順利升上 Year 2 , 恭喜哂~!!!!!!![版主回覆07/28/2011 20:33:00]多謝 圓咕碌真好
恭喜哂呀!
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 21:21:00]OH OH OH 多謝晒
要比茶茶食 d 好野與祝
圓咕碌: 真係替姐姐開心 , 順利升上 Year 2 , 恭喜哂~!!!!!!!
回覆刪除[版主回覆07/28/2011 20:33:00]多謝
圓咕碌真好