食完下年茶返酒店休息一陣..... 6點幾就出去師大夜市... 去 lee 度都幾方便,,, 出左捷運之後踉人行就得.... 好多人去 lee 個夜市... 唔會 get loss... 放心
lee 個生煎包好食到不得了.... 你先係檔口則面攞張號碼紙... 踉住望返檔口望下右上方個號碼... 每次 serve 5 個號碼... 到自己就上前話比收錢果個人知你要幾個包... 比錢攞包... OK 有得食.... 唔洗排長龍.... 可以去行下第二 D 檔口...


又去點 d 要加熱既滷味食......



重有關東煮... 我覺得 lee d 好鬼台灣本士出品... 一 d 日式口味都無


天氣凍又唔係好飽.... so 係 7 仔又再買熱牛奶同杯面.....
牛奶難飲... 杯面好食


沒有留言:
發佈留言